سبد خرید

حساب کاربری

فروشگاه

Search
Close this search box.

چطور از بطری بازار پول دربیاریم ؟!

پهلوان بطری بازار، از روز اول هم دلش میخواست به دیگران کمک کنه که اونا هم پول دربیارن و همه با هم سر یه سفره بشینیم. این شد که تصمیم گرفت در مورد این بنویسه که چطور از بطری بازار پول دربیاریم. اینایی که خدمتتون عرض میکنیم، یه سری ایده و پیشنهاد هستن. خودتون هم میتونین هشیار باشین و دور و ورتون رو خوب ببینید، و باز هم رو این موضوع فکر کنین.

چطور از بطری بازار پول دربیاریم
چطور از بطری بازار پول دربیاریم

اگر محصولی تولید میکنین

اگر یکم خوب دور و ورتون رو ببینید، خیلیا هستن که یه محصولاتی مثل انواع نوشیدنی‌ها، آبلیمو، آبغوره، آبمیوه‌فروشی‌ها و … رو خودشون تولید میکنن. شما میتونین حتی توی خونه بشینین، و محصولات مغازه‌ها رو تامین کنین. مثلاْ صبح به صبح، برای رستورانا، کافه‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها، یا حتی بوفه‌ها و سلف‌های دانشگاه‌ها و مدارس، محصولتون رو ببرین. اینطوری، دیگه خودتون درگیر فروش و بازاریابی و … محصول نمیشین. بلکه محصول رو به یه صاحب تجارت میفروشین. ما بطری‌های زیادی تو راسته بطری فروشان داریم که شما میتونین متناسب با محصولتون، یکیش رو انتخاب کنین.

به عنوان مثال، برند قهوه فروش، بطری میخره، و نوشیدنی‌های خودش که از قهوه تهیه میشن رو میفروشه.

قهوه فروش

اگر صاحب کافه هستید

حالت بعدی اینه که شما خودتون صاحب یک تجارتی هستین و یک مکانی مثل کافه رو اداره میکنین. خب. کی گفته که یه کافه، فقط باید مشتری‌هاش داخل کافه نشسته باشن؟! نمیشه مثلاً به عنوان بیرون‌بر، شما چیزی رو بفروشین؟

به عنوان نمونه، کافه گذر داره همین کار رو میکنه. یک سری نوشیدنی داره، که هم توی کافه سرو میشه و هم به عنوان بیرون‌بر.

کافه گذر

اگر صاحب رستوران هستین

این حالت هم خیلی شبیه کافه هستش. فقط ممکنه نوع نوشیدنی شما فرق کنه. به عنوان مثال برند قیمه قرمه، وقتی غذای مردم رو براشون میفرسته، به جای نوشیدنی‌های معمولی که همه جا هست، نوشیدنی خودش رو میفروشه. علاوه بر سود مادی بیشتر این کار، شما برند خودتون رو هم بیشتر تو ذهن مردم جا میندازین.

قیمه قورمه

اگر تولیدکننده بطری هستین

اگر تولیدکننده بطری هستین، ما خوشحال میشیم با شما همکاری کنیم. شما میتونین بطری‌های خودتون رو برای ما بفرستین، ما خودمون ازش عکاسی میکنیم و روی سایت میفروشیم. اینجوری هم شما یه کانال فروش به تجارت خودتون اضافه کردین، هم اینکه تنوع محصولات ما بیشتر میشه.

اگر طراح هستین

شرکت پهلوان بطری بازار، ارادت خاصی به طراحان داره. اگر شما ایده‌ای در حوزه بطری دارین، ما ازش استقبال میکنیم و بهتون کمک میکنیم که با اسم خودتون تولید شه و ما هم در فروشش به شما کمک میکنیم. به عنوان نمونه میتونین بطری برشتو رو ببینین که یکی از طراحان صنعتی، طراحیش رو انجام داده و ما هم داریم براش میفروشیم. از طرفی، ما پروژه‌های زیادی بهمون پیشنهاد میشه و بعضی وقتا سرمون شلوغ میشه، تو اینجور مواقع، شما میتونین به ما کمک کنین.

اگر شما هم ایده‌ای دارین که چطور از بطری بازار پول دربیاریم یا برای راه‌اندازی کسب و کارتون نیاز به مشاوره داشتین، ما در خدمتیم.

درباره بطری بازار

اگر برای کسب و کار، کافه، رستوران و محصولات خودتون، نیازی به بطری و جار و ظروف بسته‌بندی داشتین، یه سر به صفحه بازارچه خرید بطری و جار ما بزنین. توی این بازارچه، انواع بطری و جار و ظروف بسته‌بندی میفروشیم.

اگر هم نیاز به طراحی بطری، جار و یا بسته‌بندی و لیبل داشتین، یه سر به صفحه طراحی بطری و جار ما بزنین. براتون طراحی اختصاصی انجام میدیم، یه جوری که همه انگشت به دهن بمونن. خلاصه که در خدمتیم.

راستی! پهلوانان بازار ما رو دیدین؟ توی این صفحه، کسب و کارهای موفق، بسته بندی، بطری و جار این برندها رو معرفی میکنیم. شما هم میتونین یکی از اونها باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی بطری بازار