سبد خرید

حساب کاربری

فروشگاه

Search
Close this search box.

طراحی زمستونی بطری قهوه کلدبرو

طراحی زمستونی بطری قهوه کلدبرو

این بطری توسط استودیو اکراینی Polivanov برای شرکت Brew Bro Kharkiv طراحی شده. طراحی بطری، با اون چیزی که توی بازار کلدبرو مرسومه، تفاوت داره، ولی هدفش این بوده که چشمگیر باشه و بتونه تازگی و خنک بودن رو برسونه. ایده اصلی این طراحی زمستونی بطری قهوه کلدبرو ، برف بوده و هدفشون این بوده که حس خنکی و تازگی رو به مخاطب منتقل کنن.

طراحی بطری قهوه کلدبرو

یه بطری قهوه‌ای، با تصاویر برجسته از قهوه، و تصاویر برگ که میخواستن نمادی از اکسیر جوانی باشه. رنگ نعنایی هم حس تازگی و خنکی رو منتقل میکنه.

یه نوار باریک هم روی درب بطری، نشون دهنده باز نشدن این محصوله و نوشتن دستی تاریخ تولید روی اون، تعداد محصول تولید شده و اطلاعات مربوط به انقضا رو نشون میده.

طراحی بطری قهوه سرددم

یه فروشگاه رو تصور کنین. توی یه قفسه این فروشگاه، همه کلدبروها چیده شده. احتمال زیاد همشون، از خانواده رنگی قهوه‌ای استفاده میکنن. اینکه یهو اون وسط، یه بطری رنگش متفاوت باشه، خیلی چشمگیر میشه. البته به شرط اینکه مثل همین بطری، یه ربطی به محصول داشته باشه.

طراحی لیبل بطری قهوه سرددم

درباره بطری بازار

اگر برای کسب و کار، کافه، رستوران و محصولات خودتون، نیازی به بطری و جار و ظروف بسته‌بندی داشتین، یه سر به صفحه بازارچه خرید بطری و جار ما بزنین. توی این بازارچه، انواع بطری و جار و ظروف بسته‌بندی میفروشیم.

اگر هم نیاز به طراحی بطری، جار و یا بسته‌بندی و لیبل داشتین، یه سر به صفحه طراحی بطری و جار ما بزنین. براتون طراحی اختصاصی انجام میدیم، یه جوری که همه انگشت به دهن بمونن. خلاصه که در خدمتیم.

راستی! پهلوانان بازار ما رو دیدین؟ توی این صفحه، کسب و کارهای موفق، بسته بندی، بطری و جار این برندها رو معرفی میکنیم. شما هم میتونین یکی از اونها باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی بطری بازار